Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeOpis modułówKontakty
W jaki sposób dodawać Tagi ?
W jaki sposób dodawać Tagi ?
Marcin Konopka avatar
Napisane przez Marcin Konopka
Zaktualizowano ponad rok temu

Tagi to słowa kluczowe opisujące Klienta. Są przydatne do kategoryzacji grup Kontaktów i wielu Użytkowników Berg System wykorzystuje w celach sprzedażowych. Przykładowe tagi to dzieci, mieszkanie czy wakacje.

Każdy kontakt może mieć więcej niż jeden tag, mogą się one wyróżniać kolorami, czyli inny kolor mogą mieć tagi dotyczące np stanu majątkowego klienta, inny statusu rodzinnego itd.

Tagi można dodać na 3 sposoby:

  • W momencie dodawania nowego kontaktu,

  • W kartotece klienta,

  • W module kontakty np masowo,

  1. Nowy kontakt:

W momencie dodawania nowego klienta mamy włączoną możliwość dodawania tagów.

2. Kartoteka klienta:

W momencie gdy klient ma już założoną kartę przejdziemy do Kartoteki Klienta z modułu Kontakty.

W prawej kolumnie Kartoteki znajduje się komórka Tagi, w której widoczny jest przycisk Dodaj.

tag 2

Wpisz nowy tag w nowo otwartym polu i potwierdź jego dodanie przyciskiem Zapisz.

Nowy tag będzie od tej pory widoczny w Kartotece Kontaktu.

3. Masowe działania na bazie kontaktów:

Wchodzimy w moduł kontakty --- osoby i np. grupę wszyscy następnie filtrujemy klientów np po określonym filtrze — np produkt ubezpieczenie domu i kierujemy do nich np kampanię o UnŻ - możemy ich oznaczyć takim tagiem

Przydatne linki:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?