Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeIntegracjeGetResponse
W jaki sposób wysłać kontakty z Berg System do GetResponse?
W jaki sposób wysłać kontakty z Berg System do GetResponse?

Jak wysłać kontakty z Berg System do GetResponse?

A
Napisane przez Alina Sobiło
Zaktualizowano ponad 3 miesiące temu

Aby móc przesłać kontakty z listy osób, firm lub współpracowników należy wcześniej przeprowadzić pomyślnie integrację. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, informacje o tym procesie znajdziesz tutaj.


Po udanym przeprowadzeniu integracji systemów utworzymy dla Ciebie pustą listę Berg System w GetResponse (zakładka Kontakty).

Jeśli masz już inną listę, bądź listy, z których chciałbyś skorzystać, nic nie stoi na przeszkodzie, będą dostępne do wyboru na karcie kontaktu w Berg System.

Wysyłkę kontaktów można przeprowadzić na dwa sposoby: masowo bądź pojedynczo.

Masowa wysyłka kontaktów

Należy przejść do zakładki Kontakty > Osoby, Kontakty > Firmy, Zespół > Tabela. Wszystko zależy od tego, z której grupy kontakty mają być wysłane.

W prawej, górnej części ekranu znajduje się lista rozwijana Masowe działania, należy w nią kliknąć i spośród dostępnych elementów wybrać Wyślij do GetResponse.

Na tym etapie można użyć filtrowania, jeśli ilość wysyłanych kontaktów ma być ograniczona do wybranych rekordów.

Po wybraniu opcji Wyślij do GetResponse zostanie wyświetlone okno o nazwie Wybierz listę, w którym będziesz mógł wskazać listę, do której wskazane kontakty zostaną wysłane. Może być to lista Berg System utworzona po integracji, lub każda inna, która jest dostępna w GetResponse.

Wysyłkę zatwierdza się, klikając przycisk +Dodaj dla widocznych pozycji.

Poprawnie wykonanie operacji zostanie potwierdzone komunikatem: Wysłano! Kontakt został zakolejkowany. Niedługo pojawi się po stronie GetResponse.

Od razu po poprawnej wysyłce kontaktów do kolumny Tagi zostaną dodane wpisy związane z GetResponse.

Indywidualna wysyłka kontaktów

Będąc w jednej z zakładek: Kontakty > Osoby, Kontakty > Firmy, Zespół > Tabela, należy wybrać pojedynczy kontakt, który chcemy przesłać.

Na karcie kontaktu po integracji znajdzie się sekcja Integracja GetResponse.

W celu wysłania pojedynczego kontaktu należy kliknąć przycisk Wyślij do GetResponse. Zostanie rozwinięta lista wyboru, z której wybieramy interesującą nas listę z GetResponse. Właśnie do niej zostanie wysłany kontakt.

Wybór zatwierdza się przyciskiem Wyślij.

Tym sposobem kontakt zostaje wysłany. Potwierdzi to również komunikat wyświetlany zaraz po wysyłce: Wysłano! Kontakt został zakolejkowany. Niedługo pojawi się po stronie GetResponse.

Zwróć uwagę!

Jeśli po kliknięciu Wyślij zostanie wyświetlony komunikat: Wystąpił błąd podczas wysyłania kontaktu!, to oznacza, że w szczegółach karty nie została zaznaczona Zgoda na wysyłkę wiadomości email, która jest w tym przypadku wymagana. Po oznaczeniu zgody na TAK należy ponowić wysyłkę na listę w GetResponse.

Zauważalna zmiana na karcie kontaktu to zmiana statusu integracji z Nie dodano do żadnej listy na Wysyłka w trakcie lub Powiązano.

Status Powiązano zostanie wyświetlony po otrzymaniu od GetResponse potwierdzenia dodania kontaktu do wskazanej listy docelowej.

W sekcji Tagi pojawią się automatycznie nowe elementy tzn. nowe tagi związane z wysyłką do GetResponse jak i wybraną listą np. GetResponse i Lista Getresponse: Berg System.


Zmiana statusów oraz dodawanie tagów przebiega w taki sam sposób dla wysyłki indywidulanej jak i masowej.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?