Strefa Klienta w Berg System służy m.in. do komunikacji Klienta z Firmą w której zawarł umowę/polisę. Strefa Klienta ma szczególne znaczenie w dużych Multiagencjach czy Firmach.
Klient otrzymuje na adres mailowy dane dostępowe do logowania na swoim indywidualnym koncie w Berg System. Optymalnym Loginem jest PESEL Klienta.
Dzięki dostępowi do swoje Strefy, Klient :
ma dostęp do wszystkich umów czy polis jakie posiada w Agencji.
może zamieszczać załączniki,
zarządzać swoimi zgodami RODO,
w Strefie dostępne ma dane Firmy oraz swojego opiekuna z którymi może się skontaktować,
Firma może zamieszczać w Strefie Klienta aktualne reklamy w postaci Banera,
Ustawienia danych Firmy w Strefie Klienta, dostępne dla tylko dla Administratora Systemu
Z Menu bocznego należy wybrać Ustawienia Systemu.
2. Następnie z górnej belki menu wybieramy moduł Strefa Klienta.
3. Po lewej stronie ekranu uzupełniamy Dane firmy wyświetlane w Panelu klienta. Klient będzie je widział po każdym zalogowaniu się do swojej Strefy. Po uzupełnieniu należy zatwierdzić zielonym przyciskiem Aktualizuj u dołu ekranu.
Baner w Strefie Klienta
W Strefie Klienta jest możliwość podpięcia aktywnego banera, który będzie się wyświetlał Klientowi po zalogowaniu na Konto. Można zamieścić w nim aktualną promocję w Firmie.
z Menu bocznego należy wybrać Ustawienia Systemu.
następnie z górnej belki menu wybieramy Strefa klienta.
w następnym kroku w okienku Baner należy zamieścić plik z banerem
Każdy z Pracowników niezależnie od uprawnień może zaznaczyć w Kartotece Klienta widoczność załączników, które będą dostępne w Strefie Klienta.