Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeOpis modułówStrefa Klienta
Strefa Klienta — informacje ogólne
Strefa Klienta — informacje ogólne
Tomasz Misiowski avatar
Napisane przez Tomasz Misiowski
Zaktualizowano ponad rok temu

Strefa Klienta w Berg System służy m.in. do komunikacji Klienta z Firmą w której zawarł umowę/polisę. Strefa Klienta ma szczególne znaczenie w dużych Multiagencjach czy Firmach.

Klient otrzymuje na adres mailowy dane dostępowe do logowania na swoim indywidualnym koncie w Berg System. Optymalnym Loginem jest PESEL Klienta.

Dzięki dostępowi do swoje Strefy, Klient :

  • ma dostęp do wszystkich umów czy polis jakie posiada w Agencji.

  • może zamieszczać załączniki,

  • zarządzać swoimi zgodami RODO,

  • w Strefie dostępne ma dane Firmy oraz swojego opiekuna z którymi może się skontaktować,

  • Firma może zamieszczać w Strefie Klienta aktualne reklamy w postaci Banera,

Ustawienia danych Firmy w Strefie Klienta, dostępne dla tylko dla Administratora Systemu

  1. Z Menu bocznego należy wybrać Ustawienia Systemu.

ustawienia_administrator

2. Następnie z górnej belki menu wybieramy moduł Strefa Klienta.

ustawienia_administrator_strefa

3. Po lewej stronie ekranu uzupełniamy Dane firmy wyświetlane w Panelu klienta. Klient będzie je widział po każdym zalogowaniu się do swojej Strefy. Po uzupełnieniu należy zatwierdzić zielonym przyciskiem Aktualizuj u dołu ekranu.

dane firmy - Strefa Klienta

Baner w Strefie Klienta

W Strefie Klienta jest możliwość podpięcia aktywnego banera, który będzie się wyświetlał Klientowi po zalogowaniu na Konto. Można zamieścić w nim aktualną promocję w Firmie.

  • z Menu bocznego należy wybrać Ustawienia Systemu.

ustawienia_administrator

  • następnie z górnej belki menu wybieramy Strefa klienta.

ustawienia_administrator_strefa
  • w następnym kroku w okienku Baner należy zamieścić plik z banerem

ustawienia_administrator_baner

Każdy z Pracowników niezależnie od uprawnień może zaznaczyć w Kartotece Klienta widoczność załączników, które będą dostępne w Strefie Klienta.

ustawienia_checkbox

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?