Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeRODO / GDPR
RODO - jak wygenerować wzór zgody na Karcie Klienta oraz jak zarządzać treściami zgód w Ustawieniach Systemu?
RODO - jak wygenerować wzór zgody na Karcie Klienta oraz jak zarządzać treściami zgód w Ustawieniach Systemu?

Edytowanie, drukowanie, dodawanie własnych treści do zgód RODO i klauzuli przetwarzania danych klientów.

Tomasz Misiowski avatar
Napisane przez Tomasz Misiowski
Zaktualizowano ponad 5 lata temu

Zgodnie z rozporządzeniem unijnym z każdym klientem musimy podpisać zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych.

W Berg System przygotowaliśmy gotowy dokument zgody RODO, który możemy wygenerować i wydrukować po wprowadzeniu danych klienta do programu. 

Następnie podpisany dokument można bez problemu zamieścić jako załącznik na Karcie Klienta. 

Z funkcji można skorzystać na 2 sposoby: 

  • można skorzystać z gotowych treści zgody opracowanej przez Berg System wraz z kancelarią prawną

  • można wprowadzić swoje treści zgód RODO


Jak z Karty Klienta wygenerować Zgodę RODO?

  1. Zgoda RODO jest możliwa do wygenerowania i wydrukowania bezpośrednio z Kartoteki Klienta. Opcja ta znajduje się  w Szczegółach w sekcji Zgody RODO. 

2. Następnie w strefie zgód RODO u góry po prawej stronie znajduje się wywołanie DRUKUJ.

3. Po wybraniu DRUKUJ pokaże się gotowa do wydruku zgoda na przetwarzanie danych osobowych. 

4. Dokument po podpisaniu przez klienta można zeskanować i dołączyć do kartoteki klienta w polu załączniki. 

Jak ustawić swoje treści Zgody RODO lub dodać dane firmy do generatora Zgody RODO? 

1. Edycja zgód możliwa jest w module Ustawień Systemu w zakładce RODO.

2. W sekcji Dane firmy uzupełniamy dane firmy, której klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Jest to jednocześnie Administrator Danych Osobowych. Oprócz nazwy firmy i adresu dobrze jest podać telefon kontaktowy, mail oraz numer NIP.

3. W kolejnych sekcjach znajdują się przygotowane treści: 

  • Klauzula informacyjna,

  • Zgoda na Przetwarzanie Danych Osobowych w celu realizacji i obsługi umowy/zamówienia,

  • Zgoda na Otrzymywanie Informacji Handlowych drogą elektroniczną,

  • Zgoda na Otrzymywanie Informacji Marketingowych drogą elektroniczną,

  • Zgoda na Używanie Telekomunikacyjnych Urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących (w tym powiadomienia SMS),

Można wykorzystać gotowe treści opracowane przez Berg System we współpracy z kancelarią prawną albo można wyedytować i wprowadzić swoje treści danych zgód. 

Po wprowadzeniu zmian należy nacisnąć przycisk "Zaktualizuj"

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?