Na swojej dedykowanej stronie Klient znajdzie najistotniejsze informacje zamieszczone w Kartotece Klienta u doradcy. Strefa Klienta to miejsce komunikacji między Klientem a Firmą z którą zawarł umowę/polisę.
Strona logowania do Strefy Klienta jest inna dla klientów niż dla Agentów. Klienci logują się poprzez dedykowaną stronę logowania.
Sugerujemy aby podpiąć możliwość logowania się ze swojej strony firmowej.
Jeśli nie ma takiej możliwości link do strony logowania Klient otrzymuje na maila podczas nadawania mu hasła i loginu. Ewentualnie znajduje się on też pod zgłoszeniami.
Logowanie do Strefy Klienta
Klient wpisuje adres firmowy strony swojego Opiekuna, a następnie klika przycisk logowania do Panelu zamieszczony na jego stronie.
2. Następnie Klient wpisuje dane logowania. Hasło do logowania otrzymuje na maila przy zakładaniu przez doradcę indywidualnego konta klienta.
WAŻNE: jeśli Klient podał nr PESEL loginem automatycznie będzie jego numer PESEL.