Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeOpis modułówStrefa Klienta
Kto może przyjmować zgłoszenia ze Strefy Klienta i na nie odpowiadać ?
Kto może przyjmować zgłoszenia ze Strefy Klienta i na nie odpowiadać ?
Tomasz Misiowski avatar
Napisane przez Tomasz Misiowski
Zaktualizowano ponad rok temu

Poprzez Strefę Klienta, Klient ma możliwość zgłaszania swoich potrzeb, spraw czy przesyłania dokumentów.

Do obsługi zgłoszeń ze Strefy Klienta uprawniony jest osoba z uprawnieniami Administratora Systemu lub dowolny współpracownik firmy posiadający takie uprawnienia nadane przez Administratora Systemu.

Aby rozszerzyć współpracownikom uprawnienia do odbierania i obsługi zgłoszeń ze Strefy Klienta należy rozszerzyć uprawnienia danego współpracownika zgodnie z instrukcją.

1. Nadawanie uprawnień do odczytu zgłoszenia Pracownikom

  • Pracownik z uprawnieniami Administratora z menu bocznego wybiera moduł Zespół, a następnie Pracownika, któremu chce nadać uprawnienia do otrzymywania zgłoszeń od Klientów.

wybór pracownika_panel_klienta
  • Po wejściu w Panel Pracownika z prawej strony ekranu jest okno Konto logowania i klikamy Zmień. Rozwinie się lista do nadawania Uprawnień należy kliknąć w ostatnią opcję Klienci - zgłoszenia oraz zatwierdzić przyciskiem Dodaj u dołu ekranu.

panel_klienta_pracownik

  • Doradca, któremu nadane zostały powyższe uprawnienia po zalogowaniu się na swoje Konto w Berg System na bocznym pasku Menu widzi moduł Zgłoszenia.

edycja strefy

2. Zarządzanie zgłoszeniami

  • Administrator klika w zgłoszenie i przypisuje odpowiedniemu Pracownikowi. Po przypisaniu Zgłoszenia akceptuje zielonym przyciskiem Zatwierdź. Jeżeli zadanie zostało zrobione, zaznaczamy Wykonane.

edycja _wersja _z _grubym

  • Na nadesłane przez Klienta zgłoszenie można udzielić Klientowi odpowiedzi. Wysłanie jej należy zatwierdzić zielonym przyciskiem Zaktualizuj

panel_klienta_odpowiedź

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?