Klienci Berg System mogą udostępniać dla swoich Klientów dodatkową funkcjonalność jaką jest Strefa Klienta. Dzięki niemu Klient ma dostęp do swoich umów zawartych za pośrednictwem firmy, do zarządzania zgodami RODO, może wysyłać zgłoszenia do Agencji czy zamieszczać załączniki. Droga przesyłu dokumentów jest szyfrowana i nie ma potrzeby zamieniania pliku w zip itp.
1. Panel główny
po zalogowaniu się do swojej Strefy, Klient widzi na pierwszej stronie informację o Firmie i swoim doradcy. Ma dostęp do wszystkich wysłanych zgłoszeń
narzędziem bardzo przydatnym w komunikacji z Klientem jest aktywny baner, który można zamieścić na Panelu Głównym Klienta. Dzięki temu można wyświetlać klientowi reklamy nie ponosząc dodatkowych kosztów.
Obsługa zgłoszeń - czyli wiadomości przesyłanych przez Klienta do Agencji. Dzięki temu rozwiązaniu w szybki sposób Klient może uzupełnić dane umowy, przesłać załączniki. Wystarczy wpisać treść i kliknąć zapisz. Wiadomość automatycznie znajdzie się na Panelu Agencji
2. Moduł Produkty
Klient ma dostęp do wszystkich zawartych z daną Firmą umów. Wraz z ich załącznikami
Po kliknięciu w moduł produkty, wyświetli się lista umów/polis jakie Klient posiada w danej Agencji. Widoczny jest m.in status umowy.
klikając w daną umowę ma możliwość zobaczenia jej szczegółów. Datę jej zawarcia oraz datę końca. Dane kontaktowe.
załączniki w Strefie Klienta - druga zakładka w module Produkty dotyczy załączników: mogą to być skany umów, zgód RODO czy wszelkie inne niezbędne dokumenty
3. Moduł Edytuj Profil
W module do edycji profilu, Klient może zamieścić swoje zdjęcie, wybrać język. Może zmienić hasło logowania. Dane adresowe i teleadresowe. A także zarządzać zgodami RODO. Po wprowadzeniu zmian należy kliknąć Aktualizuj u dołu każdej zakładki edycji.
W drugiej zakładce w edycji profilu Klient ma dostęp do widoku wszystkich załączników jakie zostały udostępnione na jego Kartotece.