W Berg System Opiekunowie Klienta mają możliwość utworzenia swoim klientom indywidualnych paneli, dzięki czemu mają oni dostęp do zawartych umów, zgód RODO, mogą też się z tego miejsca komunikować się z osobą odpowiedzialną w Firmie za obsługę zgłoszeń lub bezpośrednio ze swoim Opiekunem jeśli on takie uprawnienia posiada.
Jak utworzyć Strefę Klienta?
1. Aby utworzyć indywidualną strefę klienta należy w menu bocznym wybrać moduł Kontakty, a następnie Osoby.
2. Z listy klientów wybieramy Klienta, któremu chcemy nadać konto logowania i utworzyć jego Strefę klienta w Berg System
3. Następnie będąc na stronie Kartoteki Klienta z prawej strony ekranu wybieramy Dodaj konto logowania.
4. Na ekranie komputera wyświetli się komunikat z pytaniem, czy na pewno chcemy takie konto nadać oraz, że na podany przez klienta adres e-mail zostaną wysłane dane do zalogowania.
5. Po kliknięciu Tak dostaniemy informację z Systemu, że czynność została dokonana.
6. Klient otrzymuje na maila, którego podał, wiadomość systemową z danymi logowania oraz odnośnikiem do strony swojego Panelu Klienta. Jeśli Klient poda numer Pesel to automatycznie będzie on jego loginem.
7. Dodatkowo Administrator Systemu zarządza dostępami do Panelu Klienta dla Klienta. Tzn może je włączać lub wyłączać
,