Sekcje
Podgląd
Po przejściu do Karty Współpracownika automatycznie otwierana jest Sekcja Podgląd.
Znajduje się w niej podsumowanie najistotniejszych informacji o Współpracowniku (komórki Dane Kontaktowe, Opis, Tagi) i konfiguracji jego Konta (komórka Konto logowania, gdzie możesz także edytować Uprawnienia Użytkownika). By dowiedzieć się jak edytować Uprawnienia, przejdź tutaj.
Przejrzysz i dodasz powiązane Kontakty i Wydarzenia.
W razie potrzeby, możesz także usunąć całe Konto.
Szczegóły
Sprawdzisz tu szczegółowe informacje o Pracowniku. Przycisk Edytuj w prawym górnym rogu każdej z komórek pozwala na wprowadzenie w nich zmian. Komórki, które domyślnie znajdują się w tej Sekcji to:
Dane identyfikacyjne,
Adres główny,
Dane do faktur,
Zgody,
Dane kontaktowe,
Prowizje,
Dane HR,
Dane Kontaktowe.
Załączniki
W tej Sekcji Kartoteki Współpracownika sprawdzisz i dodasz Załączniki z nim powiązane. Przykładowe pliki, które Użytkownicy dodają Użytkownicy Systemu to dowody tożsamości, umowy czy CV.