W Berg System są trzy rodzaje widoczności - dostępu do widoku Klientów i sprzedaży. Użytkownik z uprawnieniami Administratora Systemu zawsze widzi wszystko.
Cała firma - Wszyscy widzą wszystko. Niezależnie od uprawnień każdy z Użytkowników widzi wszystkich Klientów i ich sprawy w Systemie. Czyli np Współpracownik z uprawnieniami doradcy może dodać sobie kalendarz przełożonego i widzieć jego notatki w Kalendarzu, widzi całą bazę Klientów.
Strukturalna - czyli widok "od siebie" w dół. Przełożony danego Użytkownika widzi Klientów i ich sprawy.
Tylko dla doradcy - widok do spraw Klientów na koncie Użytkownika ma tylko Użytkownik jako ich opiekun oraz Administrator.
Jak zarządzać widocznością kont?
należy wejść w moduł Zespół, a następnie w 3 zakładkę w górnej belce menu - Tabela
następnie wybieramy Użytkownika, któremu chcemy zmienić lub ustawić daną widoczność. Po kliknięciu w danego pracownika przechodzimy w zakładkę Szczegóły, klikamy edytuj, w widoczności ustawiamy żądaną opcję widoku dla Współpracownika