W Berg System jest funkcjonalność dzięki, której jeden Współpracownik może dodawać do Konta innego Współpracownika sprzedaż lub nowych Klientów bądź wydarzenia w Kalendarzu. Nie powoduje to wglądu do wprowadzonych już wcześniej Klientów czy Sprzedaży. Widok wydarzeń w Kalendarzu możliwy jest tylko dla wprowadzonych przez Udostępnienie wydarzeń.
Aby udostępnić możliwość dodawania sprzedaży lub nowego Klienta Współpracownikami na koncie innego Współpracownika trzeba wejść w moduł Zespół. Następnie wejść na kartę Współpracownika, na którego mają być wprowadzane umowy bądź w imieniu którego mają być dodawani Klienci
2. Na jego Karcie w prawym dolnym rogu jest box Udostępnianie. Klikamy dodaj aby wybrać Współpracownika, któremu chcemy włączyć możliwość dodawania na koncie innego Współpracownika wydarzeń w kalendarzu, sprzedaży czy dodawania Kontaktów.
Uwaga: Udostępnianie nie działa dwustronnie. Włączenie możliwości dodawania na koncie jednego Współpracownika nie powoduje, że automatycznie są oni powiązani i wzajemnie mogą sobie wprowadzać dane. Konto drugiego Współpracownika także musi zostać udostępnione.