Dzięki Berg System możesz jednocześnie dodawać Wydarzenia dla wielu Klientów z wybranych grup.
W modułach Kontakty>Osoby, Kontakty>Firmy w prawym górnym rogu widoczny jest przycisk Dodaj Wydarzenia. Dzięki niemu dodasz do Systemu wydarzenia dla wszystkich Kontaktów widocznych w tabeli poniżej.
Warto pamiętać, że treści w tabeli mogą być filtrowane. Po nałożeniu wybranych filtrów na jej zawartość, Wydarzenia zostaną dodane jedynie do wyników wyszukiwania, zamiast do wszystkich Kontaktów.
Przykład
Jeśli chcesz zaplanować wykonanie telefonów do każdego z Klientów indywidualnych, którzy są opisani tagiem dzieci, przejdź do modułu Kontakty>Osoby.
Następnie ustaw filtr Tagi: dzieci. Więcej o opcjach Filtrowania dowiesz się tutaj.
Po otrzymaniu wyników wyszukiwania użyj przycisku Dodaj wydarzenia w prawym górnym rogu strony. Zostanie wyświetlony formularz.
Wybierz rodzaj wydarzenia z listy na górze formularza i uzupełnij pozostałe pola. Po zatwierdzeniu informacji, Wydarzenia będą widoczne się w module Kalendarz.