By utworzyć nowe Wydarzenie, przejść do modułu Kalendarz. W tym celu użyj przycisku Kalendarz w panelu nawigacji po lewej stronie ekranu.
W zależności od potrzeb, terminy mogą być wyświetlane w skali miesiąca, tygodnia lub dnia. Jeśli chcesz zmienić obecny tryb, skorzystaj z przycisków widocznych w prawym górnym rogu.
Wybierz w Kalendarzu pole odpowiadające terminowi planowanego wydarzenia. Zostanie wyświetlony formularz Dodawanie wydarzenia.
Wybierz rodzaj wydarzenia z listy na górze formularza.
Jeśli Wydarzenie dotyczy konkretnej Osoby, Firmy lub Umowy, możesz powiązać je z którąś z nich. W formularzu, pod nazwą wydarzenia, widoczny jest niebieski napis Kliknij, aby dodać osobę powiązaną, firmę lub umowę.
Po kliknięciu na niego pojawią się nowe pola formularza: Osoba kontaktowa/klient, Firma, Sprzedaż i Powiązani współpracownicy.
Część danych w formularzu może zostać uzupełniona automatycznie. W tym celu należy skorzystać z wyszukiwarki. Wystarczy wpisać dane w polu Osoba kontaktowa/klient, Firma lub Sprzedaż.
Jeśli skorzystałeś z wyszukiwarki, możesz dodać dane kontaktowe klienta do nazwy Wydarzenia za pomocą przycisku + Dodaj dane Klienta.
Po jego naciśnięciu Nazwa wydarzenia zostanie uzupełniona o dane kontaktowe.
Gdy uzupełnisz pozostałe informacje o Wydarzeniu, zatwierdź je przyciskiem Dodaj w prawym dolnym rogu formularza.
Dodawanie Wydarzenia - na skróty
Możesz również utworzyć nowe Wydarzenie z poziomu dowolnego modułu. Wystarczy kliknąć przycisk + w prawym górnym rogu.
Z listy wybierz opcję Dodaj wydarzenie. Zostanie otwarty odpowiedni formularz. Po uzupełnieniu i zatwierdzeniu wprowadzonych danych, nowe Wydarzenie zostanie dodane do Systemu.
Dowiedz się jak zintegrować Kalendarz z Google Calendar tutaj oraz jak dodawać Wydarzenia dla wielu kontaktów w tym artykule.