Aby przejść do ustawień, na ankiecie APK w menu bocznym należy odszukać i przejść do Ankiety>Zarządzanie ankietami.
Następnie należy wybrać jedną z istniejących ankiet z listy na tabeli.
Dane podstawowe
Nazwa ankiety - uzupełniana podczas tworzenia ankiety, w dowolnym momencie można ją edytować.
Status ankiety - do wyboru Aktywny lub Nieaktywny - możesz go zmienić gdy chcesz usunąć ankietę z wyboru w systemie (ankieta nie jest usuwana, by nie przepadły wyniki, a jedynie przenoszona do zakładki Nieaktywne).
Wybierz sposób autoryzacji - można go ustalić podczas tworzenia ankiety oraz edytować w ustawieniach, do wyboru opcje: Brak autoryzacji oraz Autoryzacja przez SMS (konieczna integracja z SMSAPI).
Wyświetl pytania na jednej stronie - do wyboru Tak lub Nie, gdy zaznaczysz tak, wówczas cała ankieta będzie się wyświetlać na jednej stronie, a jeśli wybierzesz nie, każde pytanie znajdzie się na osobnym widoku
Pozwól na pomijanie pytań - przycisk nie jest aktywny dla ankiet na jednej stronie, jeśli wybrałeś układ klasyczny, możesz wybrać czy pytania można pominąć czy nie.
Ankieta dedykowana dla - w tym polu możesz wybrać do kogo ma być kierowana ankieta, aby lepiej dopasować tematy do odbiorcy - do wyboru opcje: tylko osób, tylko firm, osób i firm
Załącz plik PDF z wypełnioną ankietą- do wyboru tak lub nie, w zależności od wyboru na adres email podany w ankiecie zostanie wysłane podsumowanie.
Karta klienta
Poprzez ankietę również można dodawać do systemu nowych klientów, aby móc tym zarządzać utworzono w ustawieniach sekcje karty klienta.
Czy utworzyć kartę Klienta - na liście rozwijalnej opcje tak lub nie, w zależności od wyboru odblokowuje pola poniżej.
Działanie w przypadku istniejących klientów - określ, w jaki sposób system ma się zachować jeśli klient istniejący wypełni ankietę, opcje do wyboru:
ignoruj duplikaty - karta jest zakładana, niezależnie od tego czy kontakt istnieje w systemie czy nie
tylko powiąż - tworzone jest powiązanie między kontaktami
aktualizuj dane - jeśli system znajdzie kontakt, zostanie zaktualizowany, jeśli zmiana zostanie zatwierdzona poprzez sms
Określaj duplikat klienta indywidualnego na podstawie tych pól - lista wyboru z polami, które mają wyznaczać, w jaki sposób określać duplikat z danych ankiety:
PESEL
PESEL oraz Opiekun
Imię, Nazwisko, Email, Telefon
Imię, Nazwisko, Email, Telefon oraz Opiekun
PESEL, Imię, Nazwisko, Email, Telefon
PESEL, Imię, Nazwisko, Email, Telefon oraz Opiekun
Określaj duplikat klienta biznesowego na podstawie tych pól - opcje do wyboru na liście:
NIP
NIP oraz Opiekun
NIP, Imię, Nazwisko, Email, Telefon
NIP, Imię, Nazwisko, Email, Telefon oraz Opiekun
REGON
REGON oraz Opiekun
REGON, Imię, Nazwisko, Email, Telefon
REGON, Imię, Nazwisko, Email, Telefon oraz Opiekun
Nazwa, Email, Telefon
Nazwa, Email, Telefon oraz Opiekun
Szansa sprzedaży
Na podstawie odpowiedzi w ankiecie możesz utworzyć nie tylko kontakt, ale również szansę sprzedaży.
Czy wygenerować szanse sprzedaży dla zgłoszonych potrzeb klienta - do wyboru opcje tak lub nie, jeśli wybierzesz tak szanse będą się dodawać do kontaktu.
Wybierz proces sprzedaży dla szansy sprzedaży - w polu jest wyświetlana lista procesów, które są dostępne w Twoim systemie, wszystkie szanse z ankiety będą przypisywane do tego procesu.
Możesz również oddzielić inne szanse od tych tworzonych z ankiety, kierując te drugie do giełdy leadów - w polu znajdziesz opcje: tak lub nie.
Ekran potrzeb klienta
Ta część ustawień dotyczy widoku, który wyświetla się zaraz przed pytaniami ankiety.
W pierwszym z pól tej części można wpisać tekst, który ma się znaleźć nad sekcjami w ramach ankiety np:
Jeśli nie ma takiej potrzeby, możesz wyłączyć ekran przedstawiony wyżej, służy do tego pole o nazwie Pokaż ekran potrzeb klienta.
Wybór opcji NIE w tym polu oznacza, że wszystkie sekcje zostaną oznaczone jako włączone.
Następnie możesz wybrać na ekranie potrzeb, ilość i typy przycisków akcji.
Do wyboru opcje takie jak:
Chcę / Nie chcę / Może później
Chcę / Nie chcę / Już mam
Chcę / Nie chcę / Może później / Już mam
Chcę / Nie chcę
W przypadku wyboru "Chcę" zostaną wyświetlone pytania z sekcji na ankiecie, a gdy zaznaczone zostanie "Nie chcę" sekcja pytań nie będzie wyświetlona.
Jeśli oznaczone zostaną "Już mam" oraz "Może później" jest to traktowane jako zgłoszenie ewentualnej potrzeby, co może skutkować automatycznym założeniem wydarzenia w kalendarzu na karcie kontaktu. W tym celu należy we właściwym polu zaznaczyć opcję TAK.
Na ekranie potrzeb klienta dla wyborów "Może później" i "Już mam" zostaną wyświetlone dodatkowe pola do ustalenia terminu kontaktu.
Wydarzenia są zakładane dla kolejnych miesięcy, z pominięciem bieżącego miesiąca.
Pozostałe
W ostatniej sekcji w ustawieniach podstawowych znajdują się opcje:
Ankieta generowana z karty klienta ma uzupełnione dane - jeśli wykonujesz ankietę na karcie kontaktu, wówczas dane z karty podstawiają się pola dla danych osobowych na ankiecie
Umożliwiaj załączanie podpisanych skanów do ankiet - po zaznaczeniu TAK, na wydruku znajdzie się miejsce na złożenie podpisu przez klienta a na podsumowaniu ankiety pojawi się możliwość załączenia skanu podpisanej ankiety
Zgody/oświadczenia
W tej części na starcie są dodane podstawowe zgody RODO oraz klauzula informacyjna. Ich treść możesz sprawdzić lub zmienić klikając Przejdź do zarządzania zgodami.
Przycisk obok Dodaj zgody umożliwia dodanie własnych zgód do ankiety. Po kliknięciu zostanie otworzone okno, w którym z listy można wybrać kolejną zgodę.
Po wybraniu nowej zgody do ankiety zatwierdzamy poprzez Dodaj. Jej pozycję na liście i w ankiecie można zmienić, przeciągając ją poprzez przytrzymanie nazwy i upuszczenie we właściwym miejscu.
Dane klienta
W ustawieniu podstawowym na liście w tej części dostępne są pola podstawowe z karty osoby i firmy, w tym również PESEL, NIP, REGON oraz adresy.
Pola można zaznaczyć lub odznaczyć w kolumnie aktywne oraz wymagane.
Działanie przycisków nad tabelą jest podobne do tych nad zgodami. Klikając Przejdź do zarządzania polami, zostajemy przekierowani do ustawień pól, a Dodaj pola umożliwia dodanie do ankiety pól dodatkowych.
Zostanie wyświetlona lista pól dodanych jako dodatkowe, z których możemy wybrać to, które ma się znaleźć na ankiecie w części danych kontaktu.
Zmian w formularzu ustawień ankiety nie trzeba zapisywać, zmieniają się automatycznie po każdej akcji na dostępnych polach.