Przejdź do głównej zawartości

Jak stworzyć ankietę Analiza Potrzeb Klienta?

A
Napisane przez Alina Sobiło
Zaktualizowano ponad tydzień temu

W pierwszej kolejności musisz się upewnić, że masz włączony moduł ankiet. Przejdź do Ustawienia systemu>Moduły i sprawdź czy checkbox obok nazwy modułu Ankiety jest włączony.

Poprawne ustawienie dla aktywnego modułu ankiet:

Następnie w bocznym menu wybieramy opcję Ankiety>Zarządzanie ankietami, po czym zostanie wyświetlona tabela przeznaczona do aktywnych ankiet.

Jeśli masz nowe konto, na liście nie ma żadnej ankiety. Możesz dodać przykładową klikając Dodaj przykładowe APK z szablonu lub użyć przycisku Dodaj - ten sposób opisujemy niżej.

Na widoku tabeli kliknij Dodaj w prawym górnym rogu ekranu.

Po tym zostanie wyświetlone okno, w którym wypisujesz nazwę ankiety, wybierasz jej typ z listy oraz sposób autoryzacji.

W przypadku sposobu autoryzacji, od razu możesz zmienić wybór z braku autoryzacji na autoryzację poprzez sms, jeśli posiadasz aktywną integrację z SMS API lub zmienić wybór w ustawieniach. Dokładniejsze informacje na ten temat integracji znajdziesz tutaj.

Następnie zatwierdzamy okno przyciskiem Dodaj i przejdź, po czym wyświetlą się szczegółowe ustawienia ankiety APK.

Przed dodawaniem pytań, należy dodać sekcję do ankiety, klikając przycisk Dodaj sekcję.

W wyświetlonym oknie znajdziesz pole, do którego należy wpisać nazwę sekcji, zatwierdzamy przyciskiem Dodaj.

Dopiero po utworzeniu sekcji, w zakładce Pytania będzie możliwe dodawanie pytań. Zarówno pierwsze jak i kolejne pytania możesz dodać, klikając przycisk Dodaj kolejne pytanie.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?