Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeIntegracjeGetResponse
Informacje wyświetlane na karcie kontaktu po integracji z GetResponse
Informacje wyświetlane na karcie kontaktu po integracji z GetResponse
A
Napisane przez Alina Sobiło
Zaktualizowano ponad 8 miesiące temu

Po przeprowadzaniu integracji i wysłaniu kontaktów do GetResponse, na karcie pojawią się sekcje, które mają ułatwić obsługę i zarządzanie integracją Berg System z Getresponse.

Dane w sekcji Integracja GetResponse

W tym miejscu wyświetlane są ważne informacje dotyczące statusu kontaktu czy list, do których został dodany.

Status integracji — wskazuje czy kontakt został wysłany, czy czeka na potwierdzenie bądź jest już powiązany. Możliwe statusy to: nie wysłano, wysłano i powiązano.

Data ostatniej synchronizacji — to data ostatniej wymiany informacji miedzy Berg System a Getresponse.

Adres mailowy — to adres przekazany do listy w GetResponse. Może być różny od adresu kontaktowego na karcie szczegółów. Jest to możliwe, gdy klient zmieni adres mailowy poprzez link w mailingu od GetResponse.

Nazwa listy — kolumna przedstawia listy, do których został wysłany kontakt.

Zaangażowanie — wyświetlany poziom zaangażowania w ramach danej listy, który otrzymujemy od GetResponse.

Punkty — przyznawane na podstawie zaangażowania i ustawień na koncie w GetResponse.

Zakładka GetResponse w Wydarzeniach

Nowością na karcie kontaktu jest również zakładka GetResponse, dedykowana do wydarzeń związanych z tym narzędziem.

Można tu znaleźć:

  • szczegóły wysyłki i zapisu do listy w GetResponse, oraz dane użytkownika wysyłającego kontakt.

  • informację o otwarciu mailingu i w ramach której listy był wysłany.

  • wypisanie się z listy ze wskazaniem daty.

  • edycję danych kontaktu wykonaną przez link dostarczony w ramach wysłanych wiadomości.

  • błędy wynikające z wysyłki kontaktu np. w przypadku nieprawidłowego adresu mailowego.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?