Po przeprowadzaniu integracji i wysłaniu kontaktów do GetResponse, na karcie pojawią się sekcje, które mają ułatwić obsługę i zarządzanie integracją Berg System z Getresponse.
Dane w sekcji Integracja GetResponse
W tym miejscu wyświetlane są ważne informacje dotyczące statusu kontaktu czy list, do których został dodany.
Status integracji — wskazuje czy kontakt został wysłany, czy czeka na potwierdzenie bądź jest już powiązany. Możliwe statusy to: nie wysłano, wysłano i powiązano.
Data ostatniej synchronizacji — to data ostatniej wymiany informacji miedzy Berg System a Getresponse.
Adres mailowy — to adres przekazany do listy w GetResponse. Może być różny od adresu kontaktowego na karcie szczegółów. Jest to możliwe, gdy klient zmieni adres mailowy poprzez link w mailingu od GetResponse.
Nazwa listy — kolumna przedstawia listy, do których został wysłany kontakt.
Zaangażowanie — wyświetlany poziom zaangażowania w ramach danej listy, który otrzymujemy od GetResponse.
Punkty — przyznawane na podstawie zaangażowania i ustawień na koncie w GetResponse.
Zakładka GetResponse w Wydarzeniach
Nowością na karcie kontaktu jest również zakładka GetResponse, dedykowana do wydarzeń związanych z tym narzędziem.
Można tu znaleźć:
szczegóły wysyłki i zapisu do listy w GetResponse, oraz dane użytkownika wysyłającego kontakt.
informację o otwarciu mailingu i w ramach której listy był wysłany.
wypisanie się z listy ze wskazaniem daty.
edycję danych kontaktu wykonaną przez link dostarczony w ramach wysłanych wiadomości.
błędy wynikające z wysyłki kontaktu np. w przypadku nieprawidłowego adresu mailowego.