Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeIntegracjeGetResponse
Jak przeprowadzić integrację Berg System z GetResponse?
Jak przeprowadzić integrację Berg System z GetResponse?
A
Napisane przez Alina Sobiło
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Aby poprawnie połączyć konto Berg System z narzędziem GetResponse, wystarczy przejść kilka prostych kroków.

  1. Zaloguj się na konto w GetResponse lub zarejestruj się korzystając z linka.

  2. Zaloguj się na profil w Berg System przejdź do Ustawienia systemu > Ustawienia zaawansowane i integracje.

Podpowiedź

Jeśli nie widzisz opcji Ustawienia systemu, może być to kwestia niewystarczających uprawnień. Aby to zweryfikować, skontaktuj się ze swoim Opiekunem w celu uzyskania szczegółowych informacji, bądź skorzystaj z opcji chatu dostępnego na stronie Berg System.

3. Odszukaj okno Integracja z GetResponse i kliknij Edytuj.

Okno integracji zostanie rozwinięte i wyświetli się pole Klucz API GetResponse, do którego należy wkleić kod, który trzeba wygenerować na koncie GetResponse. W kolejnym punkcie znajduje się opis, jak go zdobyć.

4. Po zalogowaniu się do GetResponse wybierz opcje Narzędzia.

W rozwiniętym menu pojawi się na liście sekcja Podłącz > Integracje i API. Wybierz tę opcję.

Zostanie wyświetlonych kilka opcji, spośród nich wybierz zakładkę API.

Jeśli nie korzystałeś wcześniej z GetResponse, uzyskaj swój pierwszy klucz API klikając Generuj klucz API.

W przypadku, gdy już miałeś styczność z GetResponse i posiadasz inne integracje, dodaj kolejny klucz do listy, również korzystając z przycisku Generuj klucz API — znajduje się nad już posiadanymi kluczami.

Po tym zostanie wyświetlone okno, w którym należy nadać nazwę klucza, w naszym przypadku może to być np. Berg System i kliknij Generuj.

Po wybraniu przycisku Generuj, utworzony klucz będzie gotowy do skopiowania.

5. Po uzyskaniu klucza API wróć do strony Ustawienia Zaawansowane i Integracje w Berg System wklej lub wpisz kod w pole Klucz API GetResponse i kliknij przycisk Zaktualizuj.

Zwróć uwagę!

Jeśli w sekcji Integracja z GetResponse wyświetli się komunikat o konieczności włączenia zgody o nazwie "Zgoda na wysyłkę wiadomości email", należy przejść do Ustawienia systemu > Zarządzenie polami lub kliknąć tutaj w treści komunikatu.

Następnie odszukać w odpowiedniej zakładce daną zgodę i oznaczyć ją jako Aktywną.

6. Po poprawnie przeprowadzonej integracji wyświetli się komunikat: Połączenie z GetResponse udane. W przypadku jakichkolwiek trudności skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

Twoja integracja otrzyma status Aktywne, jak na obrazku poniżej.


Zakres integracji:

Dane wysyłane do GetResponse:

  • dane kontaktu (imię i nazwisko, lub nazwa firmy)

  • e-mail

  • numer telefonu

  • tagi

Pola dodatkowe przekazywane automatycznie do GetResponse:

  • ID z systemu (berg_id)

  • imię (berg_firstname)

  • drugie imię (berg_middlename)

  • nazwisko (berg_lastname)

  • nazwa firmy (berg_company_name)

  • id opiekuna (parent_user_id)

Dane pobierane automatycznie na konto z GetResponse:

  • stopień zaangażowania

  • punkty

  • aktywności (synchronizacja co godzinę):

  • wysyłka wiadomości

  • otwarcie wiadomości

  • kliknięcie link

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?