Aby poprawnie połączyć konto Berg System z narzędziem GetResponse, wystarczy przejść kilka prostych kroków.
Zaloguj się na konto w GetResponse lub zarejestruj się korzystając z linka.
Zaloguj się na profil w Berg System przejdź do Ustawienia systemu > Ustawienia zaawansowane i integracje.
Podpowiedź
Jeśli nie widzisz opcji Ustawienia systemu, może być to kwestia niewystarczających uprawnień. Aby to zweryfikować, skontaktuj się ze swoim Opiekunem w celu uzyskania szczegółowych informacji, bądź skorzystaj z opcji chatu dostępnego na stronie Berg System.
3. Odszukaj okno Integracja z GetResponse i kliknij Edytuj.
Okno integracji zostanie rozwinięte i wyświetli się pole Klucz API GetResponse, do którego należy wkleić kod, który trzeba wygenerować na koncie GetResponse. W kolejnym punkcie znajduje się opis, jak go zdobyć.
4. Po zalogowaniu się do GetResponse wybierz opcje Narzędzia.
W rozwiniętym menu pojawi się na liście sekcja Podłącz > Integracje i API. Wybierz tę opcję.
Zostanie wyświetlonych kilka opcji, spośród nich wybierz zakładkę API.
Jeśli nie korzystałeś wcześniej z GetResponse, uzyskaj swój pierwszy klucz API klikając Generuj klucz API.
W przypadku, gdy już miałeś styczność z GetResponse i posiadasz inne integracje, dodaj kolejny klucz do listy, również korzystając z przycisku Generuj klucz API — znajduje się nad już posiadanymi kluczami.
Po tym zostanie wyświetlone okno, w którym należy nadać nazwę klucza, w naszym przypadku może to być np. Berg System i kliknij Generuj.
Po wybraniu przycisku Generuj, utworzony klucz będzie gotowy do skopiowania.
5. Po uzyskaniu klucza API wróć do strony Ustawienia Zaawansowane i Integracje w Berg System wklej lub wpisz kod w pole Klucz API GetResponse i kliknij przycisk Zaktualizuj.
Zwróć uwagę!
Jeśli w sekcji Integracja z GetResponse wyświetli się komunikat o konieczności włączenia zgody o nazwie "Zgoda na wysyłkę wiadomości email", należy przejść do Ustawienia systemu > Zarządzenie polami lub kliknąć tutaj w treści komunikatu.
Następnie odszukać w odpowiedniej zakładce daną zgodę i oznaczyć ją jako Aktywną.
6. Po poprawnie przeprowadzonej integracji wyświetli się komunikat: Połączenie z GetResponse udane. W przypadku jakichkolwiek trudności skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.
Twoja integracja otrzyma status Aktywne, jak na obrazku poniżej.
Zakres integracji:
Dane wysyłane do GetResponse:
dane kontaktu (imię i nazwisko, lub nazwa firmy)
e-mail
numer telefonu
tagi
Pola dodatkowe przekazywane automatycznie do GetResponse:
ID z systemu (berg_id)
imię (berg_firstname)
drugie imię (berg_middlename)
nazwisko (berg_lastname)
nazwa firmy (berg_company_name)
id opiekuna (parent_user_id)
Dane pobierane automatycznie na konto z GetResponse:
stopień zaangażowania
punkty
aktywności (synchronizacja co godzinę):
wysyłka wiadomości
otwarcie wiadomości
kliknięcie link