Moduł APK włączamy w ustawieniach systemu w zakładce – MODUŁY (widok dostępny dla administratorów)
Aby stworzyć nową lub przejść do gotowej listy Analizy Potrzeb Klienta wchodzimy w odpowiedni moduł w bocznym menu wybieramy Lista APK
Następnie klikamy w prawym górnym rogu – Dodaj - przygotowaliśmy gotowaliśmy szablon.
Jak dodać produkt do Analizy potrzeb klienta?
Klikamy dodaj produkt – system przeniesie nas do listy wprowadzonych rodzajów produktów w systemie.
Klikając „edytuj” możemy zmienić nazwę na bardziej przyjemną dla klienta.
Jak ułożyć pytania do analizy potrzeb klienta?
Klikamy w „pytania” i przechodzimy do układania ich aby dodać pytanie klikamy Dodaj kolejne pytanie
Możemy wybrać:
typ pytania: lista rozwijana, TAK/NIE, pytanie otwarte, data
Treść pytania
Do każdego pytania mogą być też pytania zależne typu: Pytanie: Czy masz AC? i do odpowiedzi TAK, może być pytanie zależne: do kiedy masz obecne AC.
W sekcji Pytania poprzez przełączanie się między nazwami rodzajów produktów możemy przejść do edycji pytań z sektorze w którym chcemy je dodać/edytować itp.