Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeOpis modułówAnaliza Potrzeb Klienta
Jak stworzyć Analizę Potrzeb Klienta?
Jak stworzyć Analizę Potrzeb Klienta?
Tomasz Misiowski avatar
Napisane przez Tomasz Misiowski
Zaktualizowano ponad rok temu

Moduł APK włączamy w ustawieniach systemu w zakładce – MODUŁY (widok dostępny dla administratorów)

Aby stworzyć nową lub przejść do gotowej listy Analizy Potrzeb Klienta wchodzimy w odpowiedni moduł w bocznym menu wybieramy Lista APK

Następnie klikamy w prawym górnym rogu – Dodaj - przygotowaliśmy gotowaliśmy szablon.

Jak dodać produkt do Analizy potrzeb klienta?

Klikamy dodaj produkt – system przeniesie nas do listy wprowadzonych rodzajów produktów w systemie.

Klikając „edytuj” możemy zmienić nazwę na bardziej przyjemną dla klienta.

Jak ułożyć pytania do analizy potrzeb klienta?

Klikamy w „pytania” i przechodzimy do układania ich aby dodać pytanie klikamy Dodaj kolejne pytanie

Możemy wybrać:

typ pytania: lista rozwijana, TAK/NIE, pytanie otwarte, data

Treść pytania

Do każdego pytania mogą być też pytania zależne typu: Pytanie: Czy masz AC? i do odpowiedzi TAK, może być pytanie zależne: do kiedy masz obecne AC.

W sekcji Pytania poprzez przełączanie się między nazwami rodzajów produktów możemy przejść do edycji pytań z sektorze w którym chcemy je dodać/edytować itp.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?