Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeOpis modułówAnaliza Potrzeb Klienta
Ustawienia w Analizie Potrzeb Klienta
Ustawienia w Analizie Potrzeb Klienta
Tomasz Misiowski avatar
Napisane przez Tomasz Misiowski
Zaktualizowano ponad rok temu

Aby przejść do ustawień Analizy wchodzimy w Listę APK

Klikamy w prawym górnym rogu przycisk "dodaj"

Następnie określamy czy Analiza po wypełnieniu ma być zatwierdzona przez Klienta kodem sms ( potrzebna integracja z SMSAPI )

Oraz definiujemy czy dla potrzeb klienta ma tworzyć się wydarzenie w kalendarzu.

W tym miejscu możemy też dokonać edycji tytułu Analizy

W następnym kroku możemy wygenerować link dla konkretnego agenta.

Określamy zgody RODO - z tego miejsca można też przejść do zarządzania zgodami.

W ustawieniach APK decydujemy jakie podstawowe dane o kliencie będą wypełniane podczas przeprowadzania APK.

Odnośnik do zarządzania polami pozwala nam przejść do ustawień pól, dodać nowe pole, które następnie możemy zamieścić na pierwszej stronie APK

A następnie klikając dodaj wybieramy pole dodatkowe, które ma się znaleźć na pierwszej stronie w APK

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?