Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeOpis modułówNarzędzia marketingowe
Jak skonfigurować powiadomienie sms o zmianie statusu umowy?
Jak skonfigurować powiadomienie sms o zmianie statusu umowy?
Tomasz Misiowski avatar
Napisane przez Tomasz Misiowski
Zaktualizowano ponad rok temu

Aby włączyć możliwość powiadamiania SMS-em klienta, o zmianie statusu jego umowy należy:

  1. W ustawieniach systemu sprawdzić, czy mamy włączony status umowy.

W tym celu wchodzimy w: ustawienia systemu — zarządzanie polami — sprzedaż/szanse sprzedaży — szukamy status umowy i włączamy. (Proszę pamiętać, że nazwy statusów mogą Państwo edytować). Jeśli status ma być już na szansie sprzedaży, przełączamy widok na szanse sprzedaży i włączamy.

2. Następnie przechodzimy do modułu: narzędzia marketingowe

3. Klikamy dodaj w prawym górnym rogu

4. Następnie definiujemy Nazwę, czyli odniesienie do którego statusu klient ma otrzymać sms

5. Określamy typ powiadomienia – wysyłka wywoływana zdarzeniem w systemie

6. W odniesieniu wybieramy – zmiana statusu umowy

7. Przechodzimy do konfiguracji treści: wybieramy dane klienta, można dołączyć dane umowy, której zmiana statusu ma dotyczyć.

  • Jeśli wysyłka ma dotyczyć różnych zmian statusów, każdy z nich w ten sposób ustawiamy.

W momencie gdy będziemy w szczegółach umowy zmieniać status – system zapyta, czy chcemy powiadomić SMS-em klienta

Nie do każdego klienta musimy wysyłać sms, wtedy wybieramy nie.

Ważne: pamiętajmy, że do wysyłki SMS-ów z Berg System potrzebne jest spełnienie poniższych warunków:

  • zgoda klienta na wysyłkę sms – zaznaczona w systemie,

  • SMS nie może mieć więcej niż 160 znaków, unikamy polskich liter,

  • Każdy wysłany sms zapisuje się na karcie kontaktu w zakładce – SMS-y.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?