W Berg System dajemy możliwość samodzielnego tworzenia typów wydarzeń, tak abyś mógł dopasować je do swoich potrzeb. W ramach takiego wydarzenia możesz utworzyć opis, który za każdym razem, gdy takie wydarzenie założysz, będzie się wyświetlał w opisie. Może to być np. lista punktów, pytań, elementów, o których powinieneś wspomnieć w trakcie rozmowy z klientem. Jak dodać taki szablon?
Należy odszukać w Ustawienia systemu > Wydarzenia i notatki - zakładkę Typy wydarzeń.
Szablon można dodać tylko do istniejącego typu wydarzenia. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić zapoznaj się z naszą instrukcją: W jaki sposób utworzyć nowy typ wydarzenia?
Należy kliknąć Nazwę wydarzenia, do którego chcemy dodać szablon opisu.
Zostanie wyświetlone okno edycji typu wydarzenia, w którym wyszukujemy pole o nazwie Szablon opisu wydarzenia i tam wpisujemy elementy, które mają być wyświetlane.
Po uzupełnieniu opisu całość należy zatwierdzić, klikając na przycisk Zapisz.
Tak uzupełniony opis pojawi się na tworzonym typie wydarzenia zakładanym na karcie klienta lub w kalendarzu.