Przejdź do głównej zawartości

Jak sprawdzić na jakim Etapie jest Sprawa Klienta?

Marcin Konopka avatar
Napisane przez Marcin Konopka
Zaktualizowano ponad 6 lata temu

Sposób I - z Kartoteki Sprawy

By sprawdzić na jakim Etapie Procesu jest Szansa Sprzedaży, przejdź do jej Kartoteki. Informacje o jej postępie w Procesie znajdują się w nowo otwartej Sekcji Podgląd, w komórce Proces Sprzedaży

W górnej części komórki znajduje się oś, na której Etapy zostały Symbolicznie przedstawione jako ponumerowane koła. Ostatnie z zielonych kół symbolizuje obecny Etap Sprawy. Najedź na kółko, by sprawdzić nazwę Etapu. Rozwiń jeden z paneli Etapów (poniżej), by sprawdzić jakie Zadania wchodzą w jego skład. Kliknij nazwę Zadania, by oznaczyć je jako wykonane.

Sposób II - z modułu Szanse Sprzedaży - Tabela

Przejdź do widoku Szanse Sprzedaży - Tabela. Ustaw filtr wyszukiwania w polu Tytuł, Nazwa Firmy lub Klient i zatwierdź przyciskiem Filtruj.
Odszukaj Sprawę w Tabeli i sprawdź informację w kolumnie Kroki - w niej określony jest obecny Etap, na którym znajduje się Szansa Sprzedaży. By sprawdzić kolejne Etapy procesu, kliknij na nazwę obecnego Etapu. Lista Etapów zostanie wyświetlona w tym miejscu.
Więcej o filtrach dowiesz się tutaj.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?