Sposób I - z Kartoteki Sprawy
By sprawdzić na jakim Etapie Procesu jest Szansa Sprzedaży, przejdź do jej Kartoteki. Informacje o jej postępie w Procesie znajdują się w nowo otwartej Sekcji Podgląd, w komórce Proces Sprzedaży.
W górnej części komórki znajduje się oś, na której Etapy zostały Symbolicznie przedstawione jako ponumerowane koła. Ostatnie z zielonych kół symbolizuje obecny Etap Sprawy. Najedź na kółko, by sprawdzić nazwę Etapu. Rozwiń jeden z paneli Etapów (poniżej), by sprawdzić jakie Zadania wchodzą w jego skład. Kliknij nazwę Zadania, by oznaczyć je jako wykonane.
Sposób II - z modułu Szanse Sprzedaży - Tabela
Przejdź do widoku Szanse Sprzedaży - Tabela. Ustaw filtr wyszukiwania w polu Tytuł, Nazwa Firmy lub Klient i zatwierdź przyciskiem Filtruj.
Odszukaj Sprawę w Tabeli i sprawdź informację w kolumnie Kroki - w niej określony jest obecny Etap, na którym znajduje się Szansa Sprzedaży. By sprawdzić kolejne Etapy procesu, kliknij na nazwę obecnego Etapu. Lista Etapów zostanie wyświetlona w tym miejscu.
Więcej o filtrach dowiesz się tutaj.