Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeOpis modułówKalendarz
Jak przypisać Wydarzenie do Klienta lub Umowy?
Jak przypisać Wydarzenie do Klienta lub Umowy?
Marcin Konopka avatar
Napisane przez Marcin Konopka
Zaktualizowano ponad 6 lata temu

Istnieje kilka sposobów powiązania Klienta lub Umowy z konkretnym Wydarzeniem. Możesz zrobić to w formularzu Dodawanie/Edycja wydarzenia lub dodając Wydarzenie bezpośrednio z poziomu ich Kart. 

Sposoby przypisywania Wydarzenia do Klienta/Umowy

Dodając informacje w formularzu

Otwórz formularz Dodawanie wydarzenia lub Edycja wydarzenia i użyj przycisku Kliknij, aby dodać osobę powiązaną, firmę lub umowę. Następnie wpisz nazwę Kontaktu lub Sprzedaży w jednym z rozwiniętych pól. Po wprowadzeniu zmian, potwierdź je zielonym przyciskiem Dodaj w prawym dolnym rogu formularza.


Dodając Wydarzenie z Kartoteki

Przejdź do Karty Kontaktu, Sprzedaży lub Szansy Sprzedaży. System domyślnie otworzy sekcję Podgląd, w której znajdziesz przycisk Dodaj wydarzenie. Wydarzenie utworzone dzięki niemu będzie powiązane z Kartoteką.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?