Istnieje kilka sposobów powiązania Klienta lub Umowy z konkretnym Wydarzeniem. Możesz zrobić to w formularzu Dodawanie/Edycja wydarzenia lub dodając Wydarzenie bezpośrednio z poziomu ich Kart.
Sposoby przypisywania Wydarzenia do Klienta/Umowy
Dodając informacje w formularzu
Otwórz formularz Dodawanie wydarzenia lub Edycja wydarzenia i użyj przycisku Kliknij, aby dodać osobę powiązaną, firmę lub umowę. Następnie wpisz nazwę Kontaktu lub Sprzedaży w jednym z rozwiniętych pól. Po wprowadzeniu zmian, potwierdź je zielonym przyciskiem Dodaj w prawym dolnym rogu formularza.
Dodając Wydarzenie z Kartoteki
Przejdź do Karty Kontaktu, Sprzedaży lub Szansy Sprzedaży. System domyślnie otworzy sekcję Podgląd, w której znajdziesz przycisk Dodaj wydarzenie. Wydarzenie utworzone dzięki niemu będzie powiązane z Kartoteką.