Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeOpis modułówKalendarz
Jak przypisać Wydarzenie do Klienta lub Umowy?
Jak przypisać Wydarzenie do Klienta lub Umowy?
Marcin Konopka avatar
Napisane przez Marcin Konopka
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Istnieje kilka sposobów powiązania Klienta lub Umowy z konkretnym Wydarzeniem. Możesz zrobić to w formularzu Dodawanie/Edycja wydarzenia lub dodając Wydarzenie bezpośrednio z poziomu ich Kart. 

Sposoby przypisywania Wydarzenia do Klienta/Umowy

Dodając informacje w formularzu

Otwórz formularz Dodawanie wydarzenia lub Edycja wydarzenia i użyj przycisku Kliknij, aby dodać osobę powiązaną, firmę lub umowę. Następnie wpisz nazwę Kontaktu lub Sprzedaży w jednym z rozwiniętych pól. Po wprowadzeniu zmian, potwierdź je zielonym przyciskiem Dodaj w prawym dolnym rogu formularza.


Dodając Wydarzenie z Kartoteki

Przejdź do Karty Kontaktu, Sprzedaży lub Szansy Sprzedaży. System domyślnie otworzy sekcję Podgląd, w której znajdziesz przycisk Dodaj wydarzenie. Wydarzenie utworzone dzięki niemu będzie powiązane z Kartoteką.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?