Dla każdego wprowadzonego Kontaktu utworzone zostaje odrębne miejsce w Systemie - tak zwana Karta lub Kartoteka Klienta. Z jej poziomu możesz między innymi zmieniać dane osobowe, dodawać i przeglądać Oferty, Umowy oraz Załączniki.
Podgląd
Po przejściu do Kartoteki Klienta System kieruje Użytkownika do tej sekcji. Znajduje się w niej podsumowanie najważniejszych danych Kontaktu.
Szczegóły
W tej sekcji można przeglądać dane szczegółowe Kontaktu. Tutaj również mogą być one zmieniane i uzupełniane.
Zawiera dane identyfikacyjne i teleadresowe Klienta, informacje o udzielonych Zgodach, Prowizjach oraz Dane HR. W przypadku, jeśli rodzaj informacji odbiega od przewidzianych, można umieścić ją w Polu dodatkowym. Służy do tego przycisk Edytuj widoczny w prawym górnym rogu każdej z komórek.
Szanse Sprzedaży i Sprzedaż
W tych sekcjach możesz przeglądać i dodawać nowe Szanse Sprzedaży i Sprzedaże przypisane do Kontaktu.
Realizowane Szanse Sprzedaży i zawarte Umowy wyświetlane są w tabeli z możliwością pobrania raportu w formie pliku CSV i Excel. Służą do tego dwa przyciski widoczne poniżej zestawienia.
W tym widoku możesz także dodać dla Kontaktu nową Szansę Sprzedaży lub Sprzedaż. Wystarczy użyć przycisku Dodaj widocznego powyżej tabeli. Więcej o dodawaniu nowych Szans Sprzedaży i Sprzedaży dowiesz się tutaj oraz tutaj.
Załączniki
W tej sekcji przejrzysz i dodasz załączniki powiązane z Klientem. W Kartotece Klienta Użytkownicy naszego Systemu załączają najczęściej dokumenty bezpośrednio z nim powiązane, np. skany dokumentów tożsamości czy zgody na przetwarzanie danych.
Więcej o załącznikach dowiesz się z tego artykułu.