By rozpocząć edytowanie Pola dodatkowego, kliknij przycisk Ustawienia poniżej zdjęcia profilowego Użytkownika i wybierz opcję Ustawienia systemu z rozwiniętej listy.
Następnie przejdź do Sekcji Pola.
Po przejściu do zakładki sekcji Pola, która Cię interesuje (informacje o poszczególnych zakładkach znajdziesz tutaj), zostanie wyświetlony wykaz istniejących pól w formie tabeli.
Trzy ostatnie kolumny tabeli to aktywne checkboxy, za pomocą których można zmieniać konfigurację pól. Poniżej omówione zostały właściwości każdego z nich.
Aktywny
Zaznaczenie checkboxa w kolumnie Aktywny uwidoczni go w Kartotece odpowiadającej zakładce Pola. Pozwoli również na edycję wartości przechowywanych w nim.
Dodawanie
Zaznaczenie checkboxa w drugiej kolumnie tabeli spowoduje dodanie go do formularza dodawania Współpracownika, Kontaktu, lub Operacji.
Wymagane
Jeśli chcesz, by informacja w którymś z pól była wymagana, wybierz checkbox w kolumnie Wymagane. Jeśli Użytkownik będzie chciał zapisać formularz dodawania lub zamknąć kartotekę, gdy takie pole będzie puste, otrzyma informację o konieczności wypełnienia go.