Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjePierwsze kroki
Jak dodawać załączniki?
Jak dodawać załączniki?
Marcin Konopka avatar
Napisane przez Marcin Konopka
Zaktualizowano ponad 6 lata temu

Berg System umożliwia dodawanie załączników do Kontaktów, Szans Sprzedaży oraz Sprzedaży. Rodzaje plików, które można dodawać do Systemu to m. in. dokumenty  tekstowe i PDF, arkusze kalkulacyjne oraz większość plików graficznych.
Zagadnienie zostało omówione poniżej na przykładzie załączników do Kontaktów.

Otwórz kartotekę Kontaktu i przejdź do sekcji Załączniki.

Przeciągnij plik na wyznaczone pole i upuść go.
Możesz również dodać plik wskazując go na swoim dysku.

Kliknij na obszar zaznaczony kolorem pomarańczowym na zdjęciu powyżej. Zostanie otwarte okno dialogowe.
Gdy znajdziesz plik w oknie dialogowym, zaznacz go i potwierdź swój wybór przyciskiem Otwórz.

Nowy załącznik będzie widoczny na liście załączników poniżej. Możesz go otworzyć klikając na nazwę pliku w pierwszej kolumnie tabeli.

Dodawanie załączników dla Szans Sprzedaży oraz Sprzedaży

By dodać nowy załącznik dla Szansy Sprzedaży lub Sprzedaży postępuj analogicznie po przejściu do ich kartotek, w sekcji Załączniki.

Wykorzystanie załączników w praktyce

Użytkownicy Berg System wykorzystują załączniki do przechowywania skanów:

  • dokumentów tożsamości,

  • zgód na przetwarzanie danych osobowych,

  • polis,

  • dokumentów kredytowych,

  • ofert,

  • umów i aneksów,

  • upoważnień.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?