By dodać nowego członka zespołu, należy przejść do modułu Zespół, a następnie kliknąć przycisk Dodaj w prawym górnym rogu ekranu.
Wyświetli się okno dodania nowego współpracownika, który może być utworzony jako osoba np: członek zespołu, pracownik, handlowiec lub jednostka organizacyjna np. firma, oddział, dział.
W zależności od wyboru rodzaju współpracownika zostaną wyświetlone lub ukryte pola imię, nazwisko lub nazwa firmy.
Następnie należy wypełnić wymagane pola.
Wprowadzony adres e-mail będzie loginem nowego członka Zespołu, a hasło zostanie wygenerowane i wysłane na jego e-mail.
Zwróć uwagę!
Jednostka organizacyjna dodana jako współpracownik to firma/oddział/dział w firmie bez konta logowania i możliwości logowania do systemu.
System może odzwierciedlać strukturę organizacyjną i podział na Zespoły, dlatego w polu Opiekun wybierz bezpośredniego przełożonego.
Po wpisaniu wymaganych informacji zatwierdź je przyciskiem Dodaj i przejdź.