Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjePierwsze kroki
Jak dodać nowych Członków Zespołu?
Jak dodać nowych Członków Zespołu?
A
Napisane przez Alina Sobiło
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

By dodać nowego członka zespołu, należy przejść do modułu Zespół, a następnie kliknąć przycisk Dodaj w prawym górnym rogu ekranu. 

Wyświetli się okno dodania nowego współpracownika, który może być utworzony jako osoba np: członek zespołu, pracownik, handlowiec lub jednostka organizacyjna np. firma, oddział, dział.

W zależności od wyboru rodzaju współpracownika zostaną wyświetlone lub ukryte pola imię, nazwisko lub nazwa firmy.

Następnie należy wypełnić wymagane pola.

Wprowadzony adres e-mail będzie loginem nowego członka Zespołu, a hasło zostanie wygenerowane i wysłane na jego e-mail.

Zwróć uwagę!

Jednostka organizacyjna dodana jako współpracownik to firma/oddział/dział w firmie bez konta logowania i możliwości logowania do systemu.

System może odzwierciedlać strukturę organizacyjną i podział na Zespoły, dlatego w polu Opiekun wybierz bezpośredniego przełożonego. 

Po wpisaniu wymaganych informacji zatwierdź je przyciskiem Dodaj i przejdź. 

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?